torsdag 17. september 2009

Så har me juksa litt

Jeg var innom Ikea en tur da...tralalaaa...
Kom over dette stoffet som bare ropte om å få bli med hjem :o)


Tenkte jeg kunne sy noen puter til tobeintkos-rommet...eller kanskje bruke det til en oppslagstavle...
Men jeg klarte ikke å bestemme meg for hvilken del av stoffet som kunne fungere alene, det var jo så kult sammen!
Så jeg tok likesågodt et stort lerret


Og limte på min Ikeakunst..derav jukseri, hihi

Synes det var utrolig kult! Mange stilige detaljer...jepp, jepp, me like!

Så får vi se hvor det skal henge da..over sofaen? I gangen? Hvis ikke lillekos ønsker seg det på rommet sitt da...me får sjå :o)

2 kommentarer:

Black Feathers sa...

Åh, stilig! Den ble knall tøff. Tror jeg seriøst burde tatt en Ikea tur snart. Jeg drømmer om at Ikea kan komme hit slik at det ikke blir så langt å reise ;D

Jeg bare må kommentere sofaen din. He he, den ble skikkelig fresh altså ;D Super jentete ja, men går du lei av fargen så kan du jo bare farge den om igjen ;)

Maya: sa...

Det er lov å jukse litt:P Synes det ble riktig så stilig selv jeg! Og den matcjer jo den pimpa soffan nedi her. Du er vågal, me like!
Jeg fikk et tips av Kristine (GunHip,SwollenLip) om å bruke Windows live og lage blogginnlegg. Og det gjør jeg nå gitt. Det var veldig enkelt:D

Maya