onsdag 3. desember 2008

Englejuleverksted


I kveld har det vært juleverksted i stua :D
All julepynten min ligger på fjernbod, en venninne kommer i morgen for å kjøre meg dit så da blir det eeendelig litt mer julete her *jippiiiiiii* Men klarte ikke å dy meg og gikk innom Panduro på vei hjem i dag. Der fant jeg blant annet et søtt kit med engler. Klarere bilde kommer når de er helt ferdige, måtte mer enn et strøk til og jammen var det mye pirkearbeid så vi ble ikke helt ferdige i dag...så nå kan dere bare lure så lenge, haha
Gina er kjappere enn meg da, hun har begynt på 6 stk mens jeg har mer enn nok med 3, hihi

Gleder meg til å sette meg ned igjen med Gina i morgen kveld, hun har blitt så stor nå at jeg ikke trenger å henge over skulderen hennes og hjelpe så vi kan lage ting begge to samtidig :D

Fortsettelse følger.... :)

1 kommentar:

A-H sa...

Så koselig med juleverksted! Vi har pynta pepperkakehus i kveld, en masse søl og gris, men det er bare herlig å gjøre slike ting sammen!