lørdag 19. september 2009

Noen ting tar 2 år...

Så lenge har jeg hatt lyst på denne dørmatten...men nå!! Er den min!! :o)
Velkommen inn!

Jeg har endelig vært på besøk hos Ruth66 og nøt hvert øyeblikk...for en butikk! Har jo vært på nettet og sett maange ganger, men jeg liker aller best å ta, kjenne og føle på ting før jeg kjøper så jeg har ventet...heldigvis ikke forgjeves, jeg er strålende fornøyd.


Har vært ute en tur og plukket med meg det lille som er igjen av blomster inn i dag, elsker rosen min (mandarin) som har gitt meg så mange vakre blomster i sommer


Vase fra Søstrene Grene, gryteunderlag (eller hva det heter? hihi) og dekketallerkener fra Indiska

Og siden jeg har fått dilla på Photoscape tar jeg med denne serien også, med et litt mer seriøst tema...

Dette fotografiet tok jeg under fakkeltoget til minne om Benjamin som ble drept på Holmlia i 2001.


Jeg kommer aldri til å glemme stemningen og den solidariteten jeg følte der.

Take time, while time is, for time will away..

P.S. Hvem mannen midt i bildet er aner jeg ikke...håper det er greit for han å fronte solidaritet på bloggen min.

Ingen kommentarer: