tirsdag 1. september 2009

Litt vindu

Fant dette stoffet på loppis i vår, men har visst ikke vist det frem her inne... Kuli?

Det skal helt sikkert være en kappe nederst på vinduet, men jeg syntes den passet helt fint øverst jeg, hihi

Varför gjöra som alla dom andra när man kan gjöra som man vill? (ikke mobb my swedish)



I vinduet står blant annet Rødkløver som jeg fikk avlegger av fra tanten min, veldig glad i den. Se så søte blomster den har i tillegg til vakre røde blader!



Og litt urter må man ha, helt avhengig av basillikum, og hvitløk...rosmarin i bakgrunnen, den brukes ikke så mye, men lukter veldig godt!
De står nærmest komfyren, lett tilgjengelig i Eva Solo urteselvvanningspotter :o)


Stoloppdatering:
Den er malt, men er ikke helt ferdig...jeg prøvde meg på et lite triks jeg plukket opp her i Bloglandia...nemlig konditorfarge i hvitmaling. Det hørtes så lurt ut! Og greit å slippe og kjøpe en boks av hver farge når man er sånn fargefreak som jeg er, og særlig når jeg kun trenger en halv desiliter... Men det er nok best om man ønsker lyse, duse farger..stolen skal være litt sprekere, så jeg må male den over med ny farge. Lurer på om jeg skal prøve og blande akrylfargene jeg bruker når jeg maler på lerret :o)

Men det blir ikke i kveld, må ha dagslys når jeg trikser og mikser farger.


2 kommentarer:

Black Feathers sa...

Heisann, så herlig den kappen var. Du var heldig som fant den ;)

De er så søte de kløver tingene, jeg har aldri hatt sånne men jeg liker så godt fargen.

Spennende med selvmiksing av maling, nå er jeg spent på hvordan stolen din kommer til å bli.

makiato sa...

Det var ett härligt inlägg. Jättesöta gardiner!