søndag 5. april 2009

Påskelek med tapet

Jeg har hatt to bokstaver liggende en stund, og i kveld fikk jeg plutselig inspirasjon til å leke meg litt... Vet ikke om jeg er helt fornøyd, liker J'en, men A'en er jeg ikke helt sikker på...hmmm, de skal få stå litt imens jeg tenker meg om :o)
Poenget skal liksom være å ha noe skikkelig positivt i huset, JA!... Men jo mer jeg ser på de jo mer "bryllupsfølelse" får jeg...og det var ikke planen da...haha
Jeg flytter de rundt og tenker meg om...
Imens tar jeg meg en skive med reker, mmmm


Håper alle har en flotters påske!
Vi har allerede vært på hyttetur og på onsdag minifeiret jeg bursdagen min... Skal ha en feiring til og lammelåret ligger i frysen og venter på varmere tider med deilige krydder og urter...nam nam

Nå skal jeg gå og lete etter ladeledningen til kameraet mitt...så skal jeg komme tilbake her med litt flere bilder fra leiligheten :o)






1 kommentar:

Ninas Drops sa...

Hello...
JAAAAAAAAAA.....
Litt morsomt med den assosiasjonen der da du...he he...

Herlig tapet/papir du har klistret på dem synes jeg...

Ja du er gaaal som har gått forbi..nei da..sikkert lurt å gjøre ferdig litt og litt vettu...

Kos deg videre i påsken kos kos...
Drops=)