torsdag 23. april 2009

Røykeslutt!!



På fredag tok jeg min siste røyk!


Jeg har vært motivert for dette en stund, og så kom endelig dagen... nikotinplaster og tyggis var innkjøpt, den siste røyken lå og ventet i pakka...og det var helt greit! Brukte plaster de 3 første dagene, men etter det har det gått greit uten. Har omtrent ikke brukt tyggisene, men jeg har de med meg overalt sånn i tilfelle, hihi


Føler meg så utrolig flink da, hehe...
Her er blomster"prakten" som har stått og gitt meg glede siden påsken... Krukkene er ikke like, eller vårens nyheter.. Men de har minner for meg og jeg liker de som de er :)

6 kommentarer:

Ninas Drops sa...

BRAVO...*APPLAUS* fra Drops sa sa...
Jeg er så stolt av deg atte....
Også har du klart deg uten plaster og tyggis allerede....WOW...

Jepp jeg er litt sånn som deg tror jeg..litt av mange merker til hverdagsrensen....

Har nettopp vært ute å sprayet lilla nå...ja ja...blitt avhengig av detta gitt...det er jo så moro å se rask endring...dessuten er jeg ikke så fan av grunning og pussing...NOPE:::jeg bare dæsjer på...

Men..uff hadde en liten accident her jeg gitt...et strå kom og ødela for meg...*grrrr*...
Måtte finne pussepapir og greier...Dessuten ble det ikke fint heller...*sukk*...

Oki, herlig med blommer på trappa...Jeg elsker årstiden...
Klem klem...fra meg som heller er ute om kveldene fremover enn å blogge tror jeg..hm...litt frem og tilbake med meg...

Skal til Moss til helgen ...så da stanser det naturlig...

Jepp...skal gi beskjed om garasjesalg...hihi....

Men koppene mine får du ikke....thi-hi....

Ninas Drops sa...

Jeg jobber meg nedover maillista mi skjønner du...

Jeg ble riktig så smigret nå altså..
At du mener jeg skal melde meg på på den konkurransen...thi-hi...*rødme*, *rødme*......

Har lest det jeg og...hm...hadde jo vært noe den premien der ihvertfall...det er helt klart...
Oki, skal se hva jeg får gjort med saken...skal sjekke frist...Åi Åi Åi...hva er det jeg tenker på...

Drops....a dudel du...

Minmill sa...

Kjære du, så bra at du vil slutte med å røyke. Støtter deg 200% og krysser armer og ben for at du skal klare det. Hvis du kjenner røykesug kan du jo bare blogge mer.

Bare tenk hvor godt du vil dufte, og hvor deilig ting smaker etter at du har sluttet å røyke. Det kan jo være du og dine nære merker det allerede.

En god og røykfri torsdagskveld til deg fra meg.

Ida sa...

you go girl!!

jeg har fremdeles lyst på snus - enda det er over ett år siden jeg sluttet!

vi lever ett hardt liv :)

Made by KKann sa...

Good for you!! Så flott! Jeg har flere kollegaer på jobben som også har sluttet - det står respekt av det!! Jeg er glad du føler at du greier det! BRAVO!!..hihi..

Jeg syns både pottene og blommene er fine på trappa di..hvem bryr seg om at pottene er like - eller siste skrik..kan vel ikke kjøpe nye potter hvert år heller - jeg har noen med katter på..ikke akkurat siste skrik de heller..hihi..men moten med katter på potter kommer sikkert tilbake..smil!

Ha en superduper fredag!

KlemKKann

Maya: sa...

Så flink!!! Henger meg på gratulantene her, *klappe klappe.
Jeg hadde IKKE klart å kutte ut sjokolade eller koffeinbrus for å si det slik...

Maya