søndag 17. mai 2009

Gratulerer med dagen!!

I dag har tobeintkosen min gått i skoletog for første gang!
Et stort øyeblikk...hun har blitt så stor, og det har gått så fort...sukk, blir nesten litt vemodig også, lille mini'n min.. :o)


Til middag i dag har vi spist noe supervanvittigdeilig!! Rødvinsmarinert fårefilet, det var så mørt at vi ikke hadde trengt tenner, hihihi..hjemmelaget potetsalat med nypoteter, eple, løk, sylteagurk og annet snaskens og masse digge grønnaker, squash, sopp, paprika, soltørkede tomater, oliven, løk og hvitløk. Nam nam! :o)


Håper alle har hatt en fin feiring med mye is og godt humør :o)

Jeg er ikke frisk, men ikke supersyk heller (heldigvis hjelper hostesaft, nesespray og ibux) og har kost meg med skoletog, is, brus og jordbærsoll på dagen i dag...mmmm... :o)

4 kommentarer:

Made by KKann sa...

Herlig bilde av frøkna - snufs..det er alltid så fint og rørende å se barna i toget 17. mai!!

..nammiiii - tar gjerne en porson av den der jeg også..får vann i munnen!!

KlemKlemKlem til deg på en regntung mandag!

Forførende Farger sa...

Flotte bilder, og matbildet gir meg vann i munnen...

Klem

Ninas Drops sa...

Uten tenner...ha hah...ja du får sagt det du vennen....kuli...
Så herlig å se sin lille i skoletoget...Vi her vi bor er med med barnehagene i toget også...så det er så koselig atte...

Jepp, kunne jo spraymalt de ja..hm...ingen dum ide...(koppene assa)

Nam..det så uendelig godt ut....vi hadde taco vi...taco???? er det 17.mai mat??? ja ja..slapp ihvertfall lage noe selv...det er greit det...får lage noe ut av ting og tang til neste år vi...litt mer planlegging så blir det party her neste år tenker jeg...Det er så altfor lenge siden vi har hatt middagsgjester atte fy....

Drops

Black Feathers sa...

Heisann du. Ja her var det mange nye innlegg, ser jo at jeg ikke har hengt med i det siste.
Bare elsket den korsettlampen, den var skikkelig tøff ;D
Morsomt med de blomster klistremerkene på kjøleskapet, eller var det en benk??

Luftig og lekkert på soverommet ditt også ;)

Ha en flott dag ;)