torsdag 17. september 2009

Pimp my Ektorp

En Ektorp må man ha...eller?
Jeg har aldri hatt helt sansen for den sofaen jeg da...men nå som jeg har flyttet på landet syntes jeg plutselig at det var greit å ta en Ektorp inn i hus.
Falt for dette trekket i sommer, og har innbilt meg at vi har bodd i en svensk sommerstuga hele sommern :o)
Bildet er ikke bloggifisert ser jeg....men jeg orker ikke det hele tida jeg. Pleddet skal ikke ligge pent her i huset, det skal tråkkes til av den lille linselusa i høyre hjørne :o)
Men nå i høst passet det ikke lenger å bo i svensk sommerstuga...så jeg kjøpte inn hvitt trekk
 og gjorde noe litt skummelt
Resultatet ble så där, hadde mine komplikasjoner (midterste pute???)...men de snakker vi ikke om nå :o)
Jo, må si at det ser verre ut på bildet enn i virkeligheten...
Det ble nå litt stilig også da :o)
Og synes Ektorp ble mye freshere som knall rosa!!
Men!
Dette er kun for single jenter...kan vel gå så langt som å si at OM jeg hadde hatt en kjæreste som hadde godtatt dette så hadde jeg revurdert hele kjæresten? Ok, kanskje i en kjellerstue eller noe da ;o)

Ingen kommentarer: