mandag 26. januar 2009

Award og hentelapp


Herlige Nina som blogger om Ninas Drops har gitt meg en award, såå koselig!!!


Er det noen som er kreativ så er det henne, og de dropsene hun byr på er så avhengighetsskapende (<--litt av et ord, hihi) at jeg i alle fall er totalt hekta! <:o)

Så koselig å bli kjent med deg og få se mer og mer av det funky huset ditt - You rock!!

Jeg gir awarden videre til MianneMi og Mayas Hobbyblogg om de vil ha den. De har to sider som gir meg mye på forskjellige måter.
Mianne du har alltid noe søtt, kreativt og herlig å vise frem og jeg digger skrivestilen din!! Stjernedryss sendes tilbake til deg :o)
Maya, du har så vakre kort at det nesten ikke går an. Både Ginakosen og jeg er helfrelst som du vet :o)

Nå glemte jeg siste del av overskriften min da.... Ja!!! Hentelappen min fra Shoporama har kommet :D :D :D
Men får jeg med meg Illusion bordet mitt og det andre jeg kjøpte uten bil tro? hmmm, vil hente NÅ med en gang, men lurer på om det er best å vente til noen kan kjøre meg... Hmm, hvem vil kjøre meg NÅÅÅÅÅÅÅ :D

3 kommentarer:

Ninas Drops sa...

Hi hi...
Drops...

Ninas Drops sa...

Ja meg her ...
Du jeg har en utfordring til deg jeg inne hos meg....
Ta den om du har tid og du føler du har lyst..blir ikke sur om denne ikke går videre oki.
Drops

Maya sa...

Tusen tusen takk for awarden,snuppa!
Klemmiser fra Maya :)
Gi Gina en go`klem fra meg!