mandag 12. januar 2009

Store valg må tas...

Nå var det på tide å skrive litt igjen ja!
Godt nyttår alle sammen!!!
Klarte å glemme kameraet igjen i gangen da jeg dro på juleferie til moren min og resten av familien så bilder er det dårlig med :( Hadde med videokamera da, så minner for fremtiden har vi jo :)
Vel, julaften kom og vi hadde det så koselig hos min mormor med mye familie samlet.
Gina og jeg dro på en liten romjulstur til København noen dager senere og vi hadde en kjempefin tur der. Kameraet lå da hos naboen min som jeg deler gang med og de var ikke hjemme når jeg var innom og pakket så jeg ble uten kamera der også!! Ergelig altså... Mobilen min måtte jeg levere på service like før jul så jeg hadde ikke engang mobiltelefon med bra kamera på...stakkars meg, thihi :p
Dagen etter nyttårsaften fikk jeg plutselig kink i ryggen også så jeg har vært litt immobil og det var så vidt jeg rakk å ordne her hjemme til Ginas bursdag som var den 8. januar. Heldigvis kom tanten min for å hjelpe meg så alt ble klart. Legger ikke ut bilder fra bursdagen siden det er så mange andre barn på bildene, er ikke sikkert foreldrene liker å ha barnet sitt på bloggen min...
Ser ut til at det blir veldig bildeløst dette innlegget her.
Fikk beste bursdagsgaven det gikk an å få på dagen til Gina da, advokaten ringte meg og fortalte at selger ikke kommer til å anke dommen så vi KAN flytte!!!! Weeeeeeeee :D
Nå må jeg bare bestemme meg for hvor jeg skal bo, og det er ikke lett. Føler at vi må komme til ro nå, Gina trenger stabilitet. Men skal vi fortsette å bo i Drammen eller skal vi flytte hjem til bygda jeg kommer fra? Har ikke bodd der siden jeg var 16 år så jeg tviler litt, men det hadde jo vært enklere å bo i nærheten av familie og jeg har flere venner i området enn jeg har her.
Men å flytte fra by til bygd, det må tenkes på asså!
Gina kjenner barn på begge barneskolene der og synes det er helt greit å flytte så jeg slipper å overtale henne verken i den ene eller den andre retningen, det er meg det står på. Kanskje det er lurest å leie noe her i byen så Gina kan gå ferdig skoleåret før vi flytter og at jeg får tid til å tenke gjennom hva jeg vil...
Så dette går dagene til, tenke tenke tenke... Er nesten totalt beslutningsudyktig så det er ikke bare lett :D

Ingen kommentarer: