mandag 19. januar 2009

Haaaar det snødd i natt?


Se her a folkens, eller kanskje det ikke var så merkelig et syn siden de fleste nærmest har snødd inne i natt!


Jeg måkte i går kveld, men i dag tidlig syntes det ikke engang, så akkurat i dag er jeg glad jeg ikke har bil. Etter Gina kom seg på skolen var det å tusle hjem og måke mer da... Det har snødd latterlig mye, så selv om det er slitsomt å måke så må jeg bare smile og le. Så mye snø gjør noe med deg, i alle fall med meg! :D


Og Gina var helt i fistel da vi gikk ut i dag, nå blir det enda større snøhule enn i går.

Dette er gårsdagens hule, såå liten og puslete! Haha!

I går var en trist dag, men det varer ikke så lenge av gangen. Jeg har hele 3 koser som muntrer meg opp og er dessuten ikke skapt for å være trist hele tiden...



Og den beste kosen min av alle gir meg så utrolig mye å le og leve for! Her er hun på juletrefest og har nettopp fått godtepose som må inspiseres.
I går kveld mistet hun sin 5. tann og da var det jubel og dansespretten i stua, så nei..det går ikke an å være trist lenge i dette huset :o)

I dag har jeg lyst til å gå ut og lage snøengler, men jeg venter til tobientkosen kommer hjem, tror kanskje naboene hadde reagert om jeg hoppet rundt i snøen alene? ;o)
Ha en fin vinterlig uke alle sammen!

3 kommentarer:

Ninas Drops sa...

Synes du skal gå ut å lage engler jeg.
Klem klem...

snø ja..ugh,.... masser her og..Herlig for barna da.

Ninas Drops sa...

Jepp

Gjør ikke annet jeg...drømmer mener jeg.

Skal begynne på et nytt behandlingsopplegg nå til torsdag...Det blir spennende.
Tror ikke jeg kommer til å skrive noe om det på bloggen min, men håper det kan hjelpe meg i min hverdag...Blogger en time og så sover jeg i 4..ikke noe liv for meg...Derfor drømmer jeg;0)
klem fra meg.

innendørs sa...

Drit i naboene:) hehe!! Skulle gjerne hatt litt snø - helt enig med deg, det gjør noe med meg også! Og snøen gjør det så deilig og lyst!

Håper du får en fin dag og uke - trist å lese posten under her...

Varme tanker til deg!