torsdag 12. februar 2009

Bruktfunn

I dag har jeg hatt hjelp til å flytte masse saker og da vi var ferdige gikk vi innom bruktbutikken borti gata her som er i regi av Kirkens Bymisjon. Synes det er ekstra koselig å handle når jeg vet at pengene går til noe bra jeg da. Tidligere rusmisbrukere jobber frivillig med bæring og sånt og pengene fra salget går til turer til de. Kjempetiltak!!

Tror nok ikke det er den billigste bruktbutikken i byen, men det er verdt det :o)


Fant to slike, nesten ikke brukt!! (bildet er lånt fra Ikea.no)


Tenker de skal males litt, får se... fikk med ekstra puter til de også i offwhite, og de skal en omgang i maskina blandet med en eller annen herlig farge :D
600 kr for begge stolene og fire sett puter... greit nok siden det så helt nytt ut :o)

Kjøpte også et lite rundt bord med litt kule ben med sånn schwung på som kommer til å passe bra sammen med stolene, spørs bare om jeg får plass til alt nå, he he.. Har litt vansker med å bedømme str i rom når de er helt tomme...

Også fikk jeg kjøpt en gammel svart symaskin med lokk og det hele for 125 kr!!!! Den prisen er det ikke noe å si på i alle fall :D :D Smilet gikk trill rundt, hahaha

Sakene må få stå til neste torsdag da jeg ikke hadde med penger nok, så bilder kommer når jeg har fått flytta tenker jeg..

2 kommentarer:

Ninas Drops sa...

wow goody goody
Så moro med bruktkupp. De stolene er jo ganske gode å sitte i å...

Vet du hva jeg er heeelt nybegynner på slike kjøp jeg. Men skal jaggu si jeg er i siget om dagen...Eller engang i uka ihvertfall i min lokale butikk her jeg bor..Tar det før jeg henter i barnehagen. Ett lite kvarter.

Ha en fin kveld videre.
Nina og hennes hostepinker.
ps: lurer litt på det bordet med scwung...hi hi...

innendørs sa...

Alltid gøy med gode kjøp - og herlig med at det går til noe bra - helt enig!!!

Falt fullstendig for den Lustre Ceiling jeg også... utrolig vittig:) Trenger litt humor i huset også syns nå jeg:)

Blei også veldig nysgjerrig på swungbordet:)