onsdag 11. februar 2009

Colors

Hei på deg!

Sitter og drømmer om farger for tida. Jeg har alltid vært glad i farger, men har aldri turt å "ta den helt ut". Men nå skal jeg! :D


Denne kua kjøpte jeg for snart 5 år siden og den sier alt synes jeg, hihi




Den kommer til å sette standarden for stue/kjøkken.
Kjøkkenet skal få røde detaljer, stua oransje...har en grå sofa nå som jeg ikke er helt fornøyd med. Men i stedet for å kjøpe ny skal jeg sy nye oransje puter til ryggpartiet. Tror det blir knall :D
Stua her jeg bor nå er veldig brun/gyllen, men det tar jeg med meg videre inn på soverommet som skal bli min bohemske lille hule...
Og det er en god grunn til at jeg forhåndsproklamerer her inne, da måå jeg jo bare sette i gang når jeg har kommet inn i ny bolig! :o) Smart, ikke sant?
Satt sammen med tobeintkosen min i dag og kikket på Stoff og Stil, og gjett hva!?! Hun likte sommerfugltekstilet best! Se bilde i innlegg under..
Liker du rosa nå da spurte jeg.. Nei sier hun. Jeg liker det ikke... Jeg elsker det :D
Haha!
Hun har nemlig fått seg kjæreste på skolen og har blitt litt mer opptatt av å være jente. Tida går jammen fort, lille jenta mi. Hun mente at det å være kjærester var såå bra fordi da ble man jo blandet gutt og jente da, hihihi
Er det forresten flere med meg som sorterer bøkene i bokhylla etter fargen på ryggen? Ikke så veldig praktisk kanskje, men veldig fint synes jeg. Nesten som å ha regnbuen i stua. Akkurat nå er bøkene halvveis pakket ned, men skal knipse litt når jeg er på plass.
Nå skal jeg pakke kua mi inn i esken sin og drømme videre :o)

1 kommentar:

Ninas Drops sa...

Kuli ku...
Ja du farger er klokt..Og moro.

Grått og oransj er en heldig miks. Det har jeg fått erfare her hos meg.

Lykke til videre med fargepaletten.

ANg sortering av bøker...hm. har visst ikke fått de ut av eskene ennå jeg..ikke har jeg mange heller..hm..melde meg inn i bokklubb nå da kanskje..

Jepp håper LP hjelper meg til å kunne lese en hel bok snart..kikker for det meste på bilder jeg vettu..

oki, nå blir det Brothers & Sisters her i stugu...

DU jeg har en svigerinne i Hønefoss jeg ..hun skal flytte til sommeren da...men kanskje jeg får besøkt henne en gang før det...da er vel du like i nærheten eller hur...Må jo komme på besøk med lille pastill kanskje..Ja ja skal ikke presse meg på jeg....
Drops