fredag 13. februar 2009

That 70's show

Har sett flere nå som har bestilt tapetprøver herfra: Wallpaper from the 70's og måtte jo inn for å kikke litt....

Slik gikk det, hihi

Hele herligheten kommer på 150 kr!! Yuppidooo....
Kan ikke tapetsere noen rom nå som jeg skal leie, men møbler går an, og esker, små bilder på veggen, vimpler osv... Og flere av disse tapetene var ganske rimelig synes jeg. Tror ikke det blir så fordyrende selv om man kjøper hele ruller siden prisene på hjemmesiden er inkl 19% tax som forsvinner når man bestiller utenfor Tyskland, og så må man betale 25 % inn til Norge igjen om det overstiger 200 kr... Sooo, not that bad altså :o)
Nå gleder jeg meg til goodybag'en som lander i postkassen min om litt, hihi

2 kommentarer:

Ninas Drops sa...

Å Å Å...
Det vil jeg og gjøre...
Det er jo såå mange fine der...

Drops, som er litt lei tegnefilmer.
(hjemme fortsatt vi..guri assa...)
Blir jo aldri brae her vi...Hva hva vi fått?

Minmill sa...

Så bra. Jeg ser også at mange har begynt å bestille tapet prøver derfra. Kommer til å bli en tapeteksplosjon her i blogglandia.
Kjempegod helg til deg.