tirsdag 24. februar 2009

Madonna



Jeg skal på Madonnakonsert!!!! :D


glad er jeg :O)


Har prøvd å få tak i billetter via finn.no, men de prisene som står i annonsen er bare tull... priser fra 1700 og oppover, høyeste bud vinner. Og lommeboka mi sa pent NEI til denslags. Men i dag ble det lagt ut billetter til ekstrakonsert, og DA vettu, da lå det to billetter og venta på meg, til ordinær pris :D Og ekstrakonserten er dagen før den ordinære og det er jo bare enda kulere, hihihi

Nå kan svartebørshaiene sitte der med billettene sine og råtne, Muahahahaa


Ellers så går dagene med til pakking, flytting og utpakking så det blir ikke all verdens tid til overs for blogging. Men jeg følger med dere der ute og suger inn inspirasjon :O)

I dag fant jeg stuegardiner, måtte henge de med en gang for å se hvordan det ble. Må ta de ned igjen for å stryke da, men det var deilig å få opp noe i stua med farge på.

Bilder kommer etterhvert...


1 kommentar:

Maya sa...

Hurra for ekstrakonsert!!!
Og helt enig i att svartebørshaiene kan sitte der med billettene sine *ond*
Klemmiser fra Maya :)