søndag 16. august 2009

En god sommer...

Her har vi hatt en god sommer... Tobeintkosen min har hatt fri i hele sommer, og hun har kost seg veldig...lært å svømme og greier! :o)
Båten har vært flittig brukt, Porter syntes det var såå deilig å sove på dyna...særlig etter at han har fått tråkka den til som han vil :o)

På regnfulle dager har vi vært inne og spilt spill... Her har vi tobeintkosen som soler seg i seiersglansen... Trenger vel ikke si at hun har svart og jeg rød... :(


Ut på tur, skulle teste seilene litt med ginakos og meg alene, men den gangen var det for mye vind dessverre. En fin tur fikk vi allikevel, mest på motor da.. Hun har vært så flink til å være mini-medhjelper, opp og ned med fendere, har fått prøve og holde i roret osv...tror hun har vokst mye i sommer på og være med og gjøre en innsats på båten.

Sånn ser forpiggen ut, vi sover der og er så enkle av oss at vi kun legger over et pledd om dagen...har tenkt til å lage et forheng etterhvert, kanskje en jobb for vinteren :o)



Her er den andre regnfullavslapningsgreia...Ginakos spiller DS og jeg slapper av med musikk eller en bok... godt å ikke gjøre så mye hele tiden også.

Men mest av alt har vi brukt båt-tiden på bading, hopping i vannet og svømming...aktiviteter som jeg ikke har tenkt å dele med dere i form av bilder, haha...ikke bikinibilder her nei, men vi har kost oss veldig. Vann og sol er næringsrikt...

Ellers har vi vært mange turer i skogen i det siste...plukket MASSE blåbær, nam nam! Det blir noen pannekakemiddager i vinter...
men nå...er sommerferien på siste vers, på mandag begynner skolen igjen for lille-storekosen min og jeg skal vel også begynne med noe snart. Venter bare på brev fra NAV nå, det blir spennende!!!!!!
Tror jeg kommer til å være litt mer aktiv igjen nå, og gleder meg til å ta turen innom alle dere andre som har vært kraftig neglisjert i sommer... :D



1 kommentar:

Kathleen sa...

Livet på sjøen er herlig!

Jeg er ny her og titter innom for å si Hei :D

Hilsen Kathleen