lørdag 29. august 2009

På oppdagelsesferd i babytøykurvene

Må vel innrømme ganske kjapt at babytøyet ikke ligger i de lekreste kurver, men i enkle pappesker :o) men det høres jo veldig fint ut da...med bittesmå babyklær i lekre flettede kurver...
Ja, over til poenget. Fant igjen 3 sengesett fra jeg var liten, og tenkte jeg skulle lage noe av det. Noen forslag?


Jeg trenger en oppslagstavle for jeg har jo...OJ! Det er visst noe jeg har glemt å fortelle, men det må bli i et eget innlegg! Begynner å ta seg opp igjen etter sommeren nå da, skrivelysten, og knipselysten har kommet tilbake :o)

Ja, altså...oppslagstavle tror jeg det blir til å begynne med, så får vi se hva mer det kan brukes til etterhvert.. eller skal jeg si sannheten og heller si...vi får se hva jeg orker sette meg ned foran symaskinen og lage. Skulle gått et sømkurs så jeg slapp å knote så fryktelig hver gang...
Men det har jeg ikke tid til nå, mer om det en annen gang...tudeluu

1 kommentar:

Black Feathers sa...

Tipset om knall rød urne var et bra tips ;) Men jeg lurer på lasering eller noe, er ikke helt sikker.

Så søte stoffer. Hmm, jeg får senge ut etpar forslag.
Nye puter
Mimreteppe
Duk
Tja det var det jeg kom på i farten.
Ha en flott kveld ;)