torsdag 20. november 2008

Fremgang på tur

Nå er det lenge siden Porter utagerte på tur! I dag har vi møtt på mange hunder, noen nære og noen på avstand. Nysgjerrig, men avslappet er inntrykket jeg har av Porter nå. Hilste på to tisper også, det var stas! Men de var ikke så interessert i å leke så det ble bare litt snusing og noen små hopp fra Porters side så bar det hver vår vei igjen.

Jeg gleder meg veldig til å få flytta nå, nærmere familie slik at jeg kan melde oss inn i en hundeklubb igjen og begynne å trene sammen med andre hunder. Til det trenger jeg barnevakt så det får vente til vi bor i nærheten av gode kjære barnepassere :)
Tror det vil være et sunt neste skritt nå og begynne å jobbe i nærheten av andre hunder, han har blitt mye tryggere denne høsten og etter at den kjemiske kastreringen slutta å virke har det bare gått en vei! Han har nok blitt mer voksen i hodet også.

Ingen kommentarer: