fredag 21. november 2008

Julekalender

I dag har jeg endelig fått begynt på julekalenderen til Gina. Fant også ut at hun trenger ny kjole til familiejulebordet på Klækken Hotell den 7. desember så da ble det to fluer i en smekk! :D Kommer til å legge den nye lekre kjolen i julekalenderen den dagen. Får se om tilbehøret havner i samme pakke eller om det kommer litt etter litt i dagene førut... Skal helst ikke koste skjorta dette heller.

Her er kjole og foreløpig tilbehør


Siden kameraet først var fremme så knipset jeg bilder av de andre tingene jeg kjøpte i dag. Falt for denne tøffe toppen!

Litt sminke, et brukt PS2 spill, strikker, Hello Kitty vanter og dusjgele og en søt genser. Den røde strikken er kjempesøt med små bjeller på og små røde tøy-rudolf'er.


Falt også for denne myke tøffe jakken



Synes jeg har vært kjempesmart nå og brukt noe av klesbudsjettet til julekalender, får se om Gina synes jeg er like smart ;)

Nå gjenstår det å komme seg til en lekebutikk og se etter noen småting og kjøpe inn litt smågodt og kjærligheter på pinne som kan følge med de myke pakkene.


Veldig koselig var det også å møte Elisabeth og lille Felix som var på handletur i dag. Tenk å ha en gutt på 4 år som er så glad i kjøpe klær :D Vi to sto i hvert vårt prøverom i dag og prøvde klær!






Ingen kommentarer: