torsdag 11. desember 2008

Domsavsigelse i julegave

Bilde fra: Drammens Tidende
I går var det kun prosedyre i retten så var vi ferdige. Og den snasne dommeren lovet å bli ferdig i henhold til den nye tvisteloven og den sier 2 uker. I går var det 2 uker til jul og derfor, ferdig før jul!!
Er rimelig sikker på at i alle fall vi som bor i 1. etg vinner frem med heving av kjøpet, men mer usikkert hvor mye vi får i erstatning for prisoppgang da vi selvfølgelig er veldig uenige på det punktet. Det kan imidlertid ankes for seg selv, så i verste fall kan vi gå videre med anke på erstatningsdelen. Eller selger kan anke om han synes vi får for høy erstatning... Vi må bare vente og se. Men selger sa i alle fall under ed at om vi får medhold på heving så skal han gjøre opp for seg med en gang. Det lover jo godt!
Drammens Tidende følger saken

Nå håper jeg bare at årets viktigste julegave blir en stor glede.

1 kommentar:

Ninas Drops sa...

pip pip.. Jeg har ME.... Vært syk i 8 år. Først nå den siste måneden at jeg har rørt en pc... Må passe meg litt da jeg fort blir for ivrig å får smake etterpå...Sliter veldig med energitilpasning. (mammaen min er å syk av denne sykdommen... ja ja.. Vi får holde kontakten hvis du vil.. god klem fra Drops.