tirsdag 23. desember 2008

Gledelig møte med Nøtteknekkeren

I dag har vi vært i Den Nye Operaen og sett Nøtteknekkeren. Hadde med en forventningsfull liten ballerina.
Er det ikke fantastisk? Vi fikk hovedrollene i år! :D

Det hadde nok ikke vært like vakkert da vil jeg tro, men Gina ble i alle fall veldig inspirert og danset seg gjennom foajeen, ute i gatene, i restauranten vi spiste på etterpå og foran alle gatemusikanter vi gikk forbi, hihi
Jeg kjøpte billetter allerede i begynnelsen av Juli i år, men måtte allikevel nøye oss med litt dårlige plasser. I pausen fikk vi byttet til bedre seter lenger ned og nærmere midten da det var noen ledige plasser. Sikkert litt sykdom o.a. for de plassene var ikke ledig i juli.
For de av dere som ikke kom dit i år kan dere jo kose dere med denne videoen :)
Nå skal jeg ta meg en liten bloggejulepause hadde jeg tenkt, så sees vi plutselig igjen!
Goooood Jul alle sammen!




4 kommentarer:

Mi :) sa...

GOOOOOOOOOOOOOOD JUL:) Håper dere har kost dere så masse osm bare dere fortjener i juletiden :) Håper også at kvelden i morgen blir gøyal!

Godenyttårsklemmmmmmmmmer :)

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Jeg har tittet inn til deg...koselig blogg du har.
Du er også velkommen til meg, å se bilder fra min nye bok Sjarmerende Gjenbruk som kommer ut i midten av januar.
Klem...Ellen

Romantiska Hem sa...

Vilken jätte fin blogg du har, Jag vill bara kika in och önska trevlig lördag! Kram Petra

Gamlå sa...

Tuuuuuuusen takk for koselig kommentar i bloggen min. Så flink du er å sy. Draktene til hunden din var bare så fine. Takker for mønster, men jeg har fått et av en arbeidskollega av meg, får nok prøve meg på en slik dress også:)

ha en fin kveld

hilsen Gamlå