lørdag 20. desember 2008

Flere julegaver

Først må jeg takk for det nydelige julekortet jeg fikk i posten av Maya i dag! Hun har bloggen Mayas hobbyblogg og lager noen helt fantastiske kort som jeg har benyttet meg av i flere anledninger. Men det er nå ekstra kos å få et helt til seg selv også, hihi :D
I går brukte jeg ventetiden på og lage litt flere julegaver. Gina og jeg satt sammen og puslet, men de bittesmå englene var veldig vanskelige å tre tråd i pluss at det tok lang tid før vingene festet seg til prismen så det var vel mest jeg som laget i går :p

Her henger englene i lysekronen min mens de venter på å bli pakket inn.

Kjøpte noen ark med engler og litt forskjellig pyntebånd hos Panduro og kubbelys hos Ikea. Papiret var ikke tynt nok til å feste seg kun ved å stryke en varm skje over slik jeg har gjort tidligere med servietter så det måtte decoupagelakk til. Håper det går greit når lyset brenner nedover.




Synes selv de ble ganske fine (janteloven er no tull! :D ), og håper familien blir glad for hjemmelagede julegaver i år.

4 kommentarer:

Anette {foreldremanualen} sa...

Ja, de ble kjempefine! Klart at hjemmelagede julegaver er best! :-D

Maya sa...

Hjemmelagede julegaver er noe av det flotteste man kan få!
Det er jo laget med omtanke,varme og glede!!
Og disse lysene ble såå vakre!!
Så flinke dere er :)

Klem fra Maya :)

Ninas Drops sa...

De ble kjempe kjempe fine synes jeg.. Hm har vel noe lignende liggende noe sted.. disse englene mener jeg..

Jo du hadde vært digg med en bok, men jeg klarer ikke konsentrere meg helt med det jeg... ja ja. noe får jeg til mens annet klarer jeg rett og slett ikke...

Janteloven har jeg aldri brydd meg om jeg... Har alltid sagt se ern ikke fin om noe jeg har laget... fortsett med det du også...
klem fra meg med ørlitegrann vondt i hodet...thi-hi..

rino sa...

söta kristallänglar!