fredag 19. desember 2008

Min aller første award!!


Jeg har fått en award, jeg ble så glad at jeg nesten tok salto i sofaen (i alle fall i fantasiverdenen min ;p )!! Så koselig award også da, er litt målløs jeg nå, hihi

Tusen takk Ninas Drops for at du finner bloggen min, det lille barnet mitt, verdig!

"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold!"Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er knyttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til bloggere, som igjen må velge seg 8 nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres"

I tillegg har jeg fått en utfordring, men den må jeg komme tilbake til. Få i meg frokosten først i alle fall, og komme litt ned fra den høye sky jeg svever på akkurat nå :D

Ingen kommentarer: